Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Зарубіжна література: 8 клас » Дистанційне навчання

Ключові ідеї та образи Старого Заповіту

Ключові ідеї та образи Старого Заповіту.

Оформлення в зошиті:

П’ятнадцяте вересня

Дистанційна робота

Ключові ідеї та образи Старого Заповіту. Каїн і Авель. 10 заповідей

Завдання № 1. Вставте пропущені слова

https://drive.google.com/file/d/1EfiUHhg6b2brgHfAJsXlWeoVGmFV2uij/view?usp=sharing

Завдання № 2. Проблемне запитання

    - Як ви вважаєте, чому така старовинна та поважна книга, дуже далека від розважальної літератури, має найбільшу кількість прихильників у світі? У чому ж секрет її молодості?

    М. Письменний: «Чи потрібно читати Біблію? Безглузде запитання. За глибиною задуму, охопленням матеріалу та силою впливу нічого подібного не було написано у людей. Біблійні сюжети та образи увійшли в плоть і кров художньої творчості світу останніх двох тисяч років, наклали відбиток на мислення людини, а головне – висунули ідеали, згідно з якими людина вимірює свою людяність. Не вбивати, не красти, любити ближнього свого, як самого себе, – усього цього і багато чого іншого навчило і продовжує вчити Святе Письмо».

Завдання № 3. Перегляд відеороліку «Сотворение мира согласно книге Бытие»

https://www.youtube.com/watch?v=sPyyer-jNZ4&list=PL6G4R7aG008XarNe_w1k-qhZGg-wkUFvw&index=17&t=9s

Завдання № 4. Прочитайте біблійний переказ «Каїн та Авель»

http://svit-filolog.at.ua/publ/svitova_literatura_8_klas/tvori_shho_vivchajutsja_v_8_klasi/kajin_ta_avel/81-1-0-188

Завдання № 5. Дайте усно відповіді на питання:

• Про що ви дізналися з цього тексту?

• Знайдіть слова, які свідчать про ставлення Каїна до всього, що його оточувало.

• Назвіть причину такого ставлення.

• Як ставилася природа до братів?

• У чому був переконаний Каїн, вчинивши кривавий злочин? У яких рядках тексту про це сказано?

• Що прославлено, а що засуджено в легенді?

Завдання № 6. Рубрика «Цікаво знати»

Що означають імена Каїна та Авеля?

   У Біблії імена завжди мають важливе значення. В іменах персонажів закладена інформація про важливі події, пов’‎язані з народженням дитини, та міститься вказівка на її характер. Значення імен «Каїн» і «Авель» витлумачуються по-різному. Ім’‎я «Каїн» походить від івритського кореня «кана», що означає «створювати, отримувати, виробляти, накопичувати» (майно). Це значення підтверджується словами Єви: «Набула чоловіка від Господа».

   Ім’‎я «Авель» походить від дієслова «гаваль», що означає «дмухати, дихати» («дихання», «пара»). Дивно, але одне із тлумачень імені Авель - «суєта, марнота».

    Богослови вважають, що в імені Каїна Адам і Єва висловлювали радість від отримання від Бога сина й надію на виконання пророцтва про Спасителя, а ім’‎я Авель могло вказувати на гіркоту від того, що пророцтво не сповнилося в їхньому першому синові й навряд чи сповниться в другому. Імена братів є відображенням їх сутності. Каїн - не тільки дар від Бога, але й людина, що прагне набувати, виробляти, отримувати. Він міцно прив’‎язаний до землі й живе в основному матеріальними турботами.

    Авель - людина духу, не прив’‎язана до землі. Можливо, вже цими іменами обумовлюється й конфлікт між братами - боротьба «духу» й «плоті», «дітей Божих» і «дітей диявола». Крім того, переклад імені «Авель» як «пара» можна сприймати як вказівку на короткий шлях його земного життя.

    З перших днів життя поза межами Едему (Земного Раю) люди повинні були здобувати їжу й одяг власною працею. Тому обов’‎язки братів розділилися: Каїн став обробляти землю, а Авель зайнявся скотарством задля здобування молока, шерсті та шкур. Вибір роду занять міг залежати від характеру та схильностей кожного з братів. Під впливом Біблії ім’‎я «Каїн» стало синонімом злої, заздрісної людини, яка здатна на підлість і навіть вбивство найрідніших людей. Звідси походить і поширена етимологія імені, що пов’‎язує його з гебрейським словом «кіна» - заздрість.

Завдання № 7. Прочитайте біблійний переказ «10 заповідей Божих»

http://svit-filolog.at.ua/publ/svitova_literatura_8_klas/tvori_shho_vivchajutsja_v_8_klasi/biblija_starij_zapovit_ukladennja_zapovitu_desjat_zapovidej/81-1-0-189

Завдання № 8. Створіть інфографіку до прочитаного переказу

Зразки:  https://drive.google.com/file/d/1B54T29WoPyAMLNQVv285P5uMeKLEJk_f/view?usp=sharing

Завдання № 9. Класифікація легенд. Запис в зошиті

    Відома класифікація Ф. Колесси, який поділив легенди на групи, зважаючи на теми апокрифів, з яких вони виникли:

1) легенди старозавітні (про початок світу, Бога й сатану, Адама і Єву, Давида, Соломона та ін.);

2) новозавітні (про Христа, Богородицю, Петра й Павла, їх мандрівки й чуда);

3) про святих (Миколу, Варвару та ін.);

4) про позагробове життя й кінець світу;

5) легенди-притчі на тему роздумів про щастя, долю, гріх, смерть, вічність, віру тощо

Завдання № 10. Висновки уроку

   — Значення Біблії в житті людини важко переоцінити. Це дійсно вічна книга, кладезь мудрості. Вважається, що в ній можна знайти відповідь на будь-яке питання. Необхідно тільки знати, де саме шукати цю таємничу пораду.

    Біблія несе нам мудрість і культуру, навчає розуміти навколишній світ, інших людей і навіть самих себе.

 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: Ilona_Derusova (05.10.2020)
Переглядів: 393 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar