Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 221 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 22 23 » |
Інструкція щодо вивчення теми "Корнелія Функе «Чорнильне серце». Тема «оживлення книги у творі»". 2020-2021 н.р. |
Інструкція щодо вивчення теми "Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру." |
Інструкція до вивчення теми "Дон Кіхот – благородний рицар чи комічний блазень?" |
Інструкція щодо вивчення теми"Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Донкіхотство" |
Інструкція щодо вивчення теми "Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот». Історія створення роману, його зв’язок з лицарськими романами, пародійний характер" |
Інструкція щодо вивчення теми "Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь" |
Інструкція щодо вивчення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта", тема уроку "Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість" |
Інструкція щодо вивчення теми "Вільям Шекспір Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми ссонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба". |
Інструкція щодо вивчення теми "Франческо Петрарка Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Петрарки. Образ ліричного героя та героїні" |
Інструкція щодо вивчення теми "Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури" |